TERMENI ȘI CONDIȚII

1.  Aspecte Generale

Prezentele Termeni și Condiții („Termeni și Condiții”) guvernează raporturile dintre Camera de Comerț și Industrie Covasna, str. Oltului nr.17, Sfântu Gheorghe, jud. Covasna, România („Organizația”) și persoanele care utilizează („Utilizatorul”) pagina de internet invatameseria.ro/bursa-de-angajare/ („Site-ul” ).

Accesarea și utilizarea Site-ului, se poate face numai în conformitate cu prezentele Termeni și Condiții, care includ Politica de Confidențialitate a Datelor și Politica privind Cookie-urile.

Pentru utilizarea serviciilor, putem solicita utilizatorului să își exprime acordul cu privire la acești termeni și condiții printr-o acțiune specifică, care are semnificația unui consimțământ neechivoc (ex. Bifarea căsuței specifice „am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile”). Bifând o anumita căsuța, utilizatorul:

  1. Își da acordul, în mod expres, să respecte toate clauzele din acest set de termeni și condiții, precum și orice alți termeni și condiții specifice aplicabile serviciilor;
  2. Ia la cunoștința de condițiile de prelucrare a datelor personale conform politicii de confidențialitate, care este parte integranta din acest set de termeni și condiții.

Pentru a asigura respectarea condițiilor de acces și utilizare a Serviciilor, Utilizatorii trebuie să verifice la momentul fiecărei accesări a Site-ului termenii și condițiile de utilizare. Chiar dacă omiteți să analizați termenii și condițiile, dar utilizați site-ul, vom considera ca ați acceptat acest set de Termeni și Condiții (inclusiv orice actualizare a acestora).

Dacă nu sunteți de acord cu prevederile din acest set de Termeni și Condiții (inclusiv orice actualizare a acestuia), vă rugam să nu utilizați, sau după caz, să încetați utilizarea Site-ului, sau a Serviciilor oferite de Organizație, după caz.

2.  Serviciile Organizației

Serviciile oferite de Organizație („Platforma Învață Meseria”) se adresează (i) Utilizatorilor / persoane fizice / juridice, care vizitează Platforma, (ii) Utilizatorilor care caută un loc de munca („Utilizatori Candidați”) și (iii) Utilizatorilor, persoane juridice de orice fel înființate pe baza Legii nr. 31/1990 privind societățile comerciale, care publică locuri de muncă sau caută Utilizatori Candidați pentru angajare („Utilizatori Companie”).

2.1.  Crearea contului de Utilizator, parole și responsabilități

Pentru a beneficia, de toate Serviciile oferite de Platforma, Utilizatorii (fie Utilizatori Candidați, fie Utilizatori Companie) trebuie să își creeze un cont pe Platforma, completând formularele disponibile în pagina „Înregistrare”.

După finalizarea procesului de creare a contului de Utilizator, Utilizatorul va primi pe adresa de e-mail furnizata un link de confirmare necesar pentru verificarea și validarea datelor de contact.

Pentru a folosi Serviciile oferite de Platforma, este necesar să:

  1. furnizați date adevărate, exacte și complete despre dumneavoastră, prin completarea câmpurilor din formularul de înregistrare pentru crearea contului de Utilizator;
  2. actualizați, atunci când situația o cere, datele de înregistrare pentru a fi adevărate, exacte și complete în orice moment. Înțelegeți să faceți aceasta actualizare în cel mult 30 de zile de la data la care s-au produs schimbările.

În cazul Utilizatorilor Companie, Organizația vă verifica corectitudinea datelor companiei înregistrate pe site-ul Ministerului de Finanțe, www.mfinante.ro. Pentru persoane juridice, Utilizatorii Companie au obligația de a transmite informații reale referitoare la denumirea firmei, adresa, e-mail, telefon, nume și prenume persoana de contact. Persoanele juridice – Utilizatorii Companie, avand cont activ pe platformă trebuie sa fie activi din punct de vedere fiscal (astfel, societatile Utilizatorilor Companie nu pot fi radiate, suspendate, lichidate). Acest criteriu nu include si societatile in insolventa.

Dacă veți furniza informații care nu sunt conforme cu realitatea, inexacte sau incomplete, Organizația are dreptul să suspende sau să blocheze contul dumneavoastră și să refuze toate încercările curente sau viitoare de folosire a Platformei. In cazul informatiilor eronate sau a incercarilor de fraudare ale Utilizatorilor Companie, Organizația are dreptul, oricand pe durata relatiei contractuale, sa retraga gratuitatile oferite sau de a inceta relatia contractuala, fara nicio responsabilitate suplimentara fata de Utilizatorii Companie aflati in culpa.

De asemenea, ca parte a Serviciilor oferite, dacă ne solicitați, vă putem oferi asistenta prin intermediul consultanților noștri pentru redactarea și publicarea datelor companiei sau a unui loc de muncă în contul dvs. de Utilizator. Cu acordul dvs. unul dintre consultanții noștri vor putea redacta și posta în contul dvs. de Utilizator informațiile de care aveți nevoie. Puteți oricând apoi să editați informația astfel publicată.

 

Organizația NU are obligația de a verifica în avans materialul publicat de către Utilizatori. Organizația nu răspunde în niciun mod cu privire la informațiile și datele postate, difuzate sau transmise de către Utilizatorii sai. Dacă i se solicita de către un Utilizator, Organizația poate investiga și verifica afirmațiile și poate hotărî dacă informațiile respective trebuie îndepărtate.

2.2.  Utilizatori Candidați

Utilizatorii Candidați își pot crea cont de Utilizator doar dacă au la data creării contului cel puțin vârsta de 14 ani. Accesarea Platformei și utilizarea Serviciilor nu este permisă persoanelor sub 14 ani.

Site-ul este o platformă de recrutare și comunicare dedicat elevilor și absolvenților învățământului profesional care vă acorda posibilitatea de a fi vizibili companiilor și de a încărca date personale și alte documente cum ar fi un CV sau Certificat de Practică în baza noastră de date.

CV-urile încărcate în Platforma, precum și datele dvs. de contact vor fi făcute disponibile Utilizatorilor Companii pentru scop de recrutare.

 

Accesul la baza noastră de date este limitat, doar angajatori înregistrați pe Platformă vor avea acces la baza de date și persoanele responsabile numite de Organizație pentru această sarcină. Însă nu garantăm ca alți terți nu pot avea acces la baza noastră de date. Organizația nu își asuma responsabilitatea asupra utilizării datelor încărcate de către terțe părți care au accesat cat timp acestea sunt în baza noastră de date.

Puteți să solicitați dezactivarea contului Utilizator și ștergerea acesteia din baza noastră de date oricând. În cazul în care ștergeți contul de Utilizator, Utilizatorii Companie nu vor mai avea acces la datele dumneavoastră.

Totuși, ca parte a Serviciilor furnizate de Platforma, Utilizatorii Companie care au acces la CV-uri pot descarca sau transmite informația disponibila în Platforma pe propriile medii de stocare. În acest caz, chiar dacă noi vom șterge datele dvs. din baza noastră de date, Utilizatorii Companie vor putea avea acces în continuare la datele dvs. în cazul în care le-au descarcat, copiat sau extras din baza de date a Platformei. În calitatea lor de operatori, Utilizatorii Companie sunt în mod independent responsabili de modul în care utilizează datele dvs. pe care le accesează prin intermediul Platformei.

2.3.  Utilizatori Companie

Organizația vă asigura accesul pe baza de parola la contul de Utilizator creat pe Platforma. Prin intermediul platformei, Utilizatorii Companie pot cauta și selecta Utilizatori Candidați în vederea angajării sau implicării în stagii de practică.

Cum se pot publica Ofertele de muncă/ stagiu de practică pe Platforma

Anunțurile pot fi afișate pe Platforma atâta timp cât ele sunt de actualitate. Actualizarea secțiunii “Oferte de muncă” și “Oferte stagiu de practică” este responsabilitatea Utilizatorului Companie.

Pentru publicare puteți să optați ca descrierea jobului/stagiului de practică să fie trimisă prin email către echipa Organizației, să fie prelucrată și publicată de către aceștia sau puteți să vă înregistrați dvs. oferta.

2.4.  Publicarea informațiilor personale și profesionale, ofertelor de muncă / stagiu de practică prin intermediul Platformei

Platforma este o platforma de comunicare intre Utilizatori, aceștia fiind responsabili de conținutul publicat pe aceasta, denumite în continuare “Conținut Publicat de Utilizator”. Ne rezervam dreptul (care poate fi exercitat la momentul ales de noi și fără o notificare prealabila), de a șterge, muta sau edita aceste informații sau de a restricționa accesul unora dintre utilizatori la una dintre platformele sale de comunicare. Aceste măsuri pot fi luate ca urmare a nerespectării de către Utilizatori a prevederilor legale sau a termenilor și condițiilor de utilizare a Platformei.

Utilizatorul este singurul responsabil pentru Conținutul Publicat de Utilizatorul respectiv. Pentru aceasta, trebuie să știți ca postarea sau transmiterea de mesaje prin intermediul Platformei este supusa următoarelor condiții și limitări:

  1. Ofertele publicate trebuie să fie complete, conținând toate informațiile solicitate.
  2. NU puteți publica, transmite sau face referire la orice tip de mesaj care poate conține o forma unanim recunoscuta în societate ca fiind “publicitate” la diverse categorii de bunuri și servicii.
  3. NU puteți publica, transmite sau recomanda Utilizatorilor niciun fel de mesaj comercial nesolicitat, indiferent ca aceasta trimitere se face sau nu prin intermediul sistemelor de comunicație puse la dispoziție de Organizație sau prin intermediul altor mijloace de comunicații, dar utilizând datele obținute prin intermediul Platformei.
  4. NU puteți publica, transmite sau face referire în niciun fel la mesaje care conțin recomandări de a cumpăra sau de a nu cumpăra un anumit produs sau serviciu. De asemenea, nu puteți publica sau face referire în nici un fel la mesaje care conțin informații confidențiale, indiferent ca acestea sunt sau nu prevazute cu mențiunea “confidențial” sau cu orice alta mențiune de acest gen, sau la mesaje care au rolul de a afecta prețul, imaginea sau valoarea de piața a unui produs sau serviciu.
  5. NU puteți publica, transmite sau face referire în niciun fel la mesaje care conțin texte ilegale, amenințătoare, abuzive, indecente, discriminatorii sau care încalcă în orice fel drepturi ale terților sau prevederi legale.
  6. NU puteți publica, transmite sau face referire în niciun fel la mesaje care conțin viruși sau orice alte secvente de cod care se dovedesc a fi distructive sau care pot întrerupe, elimina sau limita funcționalitatea Platformei sau a oricăror alte sisteme informatice (hardware sau software).
  7. NU puteți colecta în niciun fel informație identificabila personal de la utilizatorii sau membrii Organizației, decât cu scopul unic și direct de a accesa Serviciile puse la dispoziție de aceasta (i.e. aplicarea la post de munca la un Utilizator Companie sau contactarea Utilizatorilor Candidați în scop de recrutare).
  8. NU puteți restricționa sau elimina accesul altor Utilizatori la platformele de comunicare puse la dispoziție de Organizație.
  9. NU puteți publica, transmite sau face referire în niciun fel la mesaje a căror sursa este ascunsa.
  10. NU puteți publica, transmite sau face referire la niciun fel de “joc piramidal” sau orice alta activitate menita a înșela încrederea unor persoane, precum și orice activități similare unor fapte în privința cărora s-a probat în trecut potențialul infracțional ori potențialul de a înșela încrederea unui Utilizator al Serviciilor Organizației.
  11. Nu puteți publica materiale care contravin oricăror altor prevederi ai acestui set de Termeni și Condiție, Organizație putând în mod discreționar să le elimine din Platforma, fără niciun fel de explicație în acest sens.

Prin publicarea Conținutului Publicat de Utilizator pe sau prin intermediul Platformei sunteți de acord ca dumneavoastră sunteți singurul responsabil și veți despăgubi Organizația pentru orice paguba, costuri sau limitări de venit care apar ca urmare a postării, transmiterii sau referinței de către dvs. a unor mesaje al căror conținut încalcă prevederile condițiilor și limitărilor descrise mai sus.

3.  Protecția Contului de Utilizator (Utilizator Candidat sau Utilizator Companie)

Accesul dvs. la contul de Utilizator al Platformei este protejat de o parola. Vă recomandam să nu dezvăluiți nimănui aceasta parola. Mai mult, vă recomandam să ieșiți din contul de Utilizator la sfârșitul fiecărei sesiuni de utilizare. Vă sfătuim de asemenea să închideți fereastra browserului în care ați lucrat la sfârșitul navigării dvs. în platformă.

Aceste sfaturi sunt destinate să înlăture accesul persoanelor neautorizate la informațiile dvs. personale sau la corespondenta dvs. Sunteți răspunzători de păstrarea confidențialității asupra informațiilor și a parolei dumneavoastră. Veți fi răspunzători de utilizarea înregistrării dumneavoastră, indiferent dacă utilizarea se face cu sau fără voia dumneavoastră. Sunteți de acord să sesizați Organizația în legătura cu orice utilizare neautorizata a datelor dvs. de înregistrare în Platforma. Societatea nu va fi răspunzătoare pentru nici o paguba morala sau materiala provocata prin nerespectarea de către dvs. a măsurilor de securitate a datelor utilizate pentru accesarea Platformei.

4.  Protecția datelor cu caracter personal

Organizația tratează cu seriozitate confidențialitatea datelor cu caracter personal ale Utilizatorilor. Politica de confidențialitate și aspectele privind modul în care Organizația prelucrează datele cu caracter personal ale Utilizatorilor (inclusiv ale reprezentanților Utilizatorilor Companie) sunt descrise în secțiunea Politica de Confidențialitate.

De asemenea, trebuie menționat ca Utilizatorii Companie acționează ca operatori de date cu caracter personal, conform legislației aplicabile, și în aceasta calitate acestora le revin o serie de drepturi și obligații corelative cu privire la datele cu caracter personal ale Utilizatorilor Candidați accesate prin intermediul Platformei.

Atunci când utilizează serviciile oferite prin intermediul platformei, Utilizatorii Companie accepta și sunt de acord să respecte termenii și condițiile prevazute în acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal, care face parte integranta din acest set de termeni și condiții. Atunci când vă creați un cont de Utilizator Companie, termenii și condițiile vor include ca anexa și acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal.

Acordul de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal va include și un set de clauze contractuale standard care trebuie acceptate de un astfel de Utilizator Companie înainte să aibă acces la datele Utilizatorilor Candidați.

În lipsa clauzelor contractuale standard semnate cu Utilizatorul Companie, transferul se vă putea face doar în baza unor alte mecanisme care a sigura garanții adecvate conform Art. 46 din GDPR sau dacă transferul este necesar pentru executarea unui contract cu persoana vizata (respectiv atunci când Utilizatorul Candidat aplica în mod direct la un anunț de angajare publicat de un Utilizator Companie situat într-un stat terț).

5.  Modificări și Suspendarea accesului

Organizația își rezerva dreptul de a suspenda, modifica, adaugă sau șterge în orice moment porțiuni ale conținutului Platformei. De asemenea, Organizația își rezerva dreptul de a restricționa accesul utilizatorilor.

Organizația poate, fără orice alta notificare sau formalitate și fără ca acest lucru să necesite explicarea atitudinii sale, să suspende sau să înceteze accesul dvs. la conținutul Platformei sau la o parte a acestui conținut. În acest sens, Organizația poate bloca accesul, utilizarea serviciilor sau folosirea oricăror altor servicii ale sale de care beneficiați, sau să scoată și să șteargă orice material din cadrul Serviciilor, pentru orice motiv. Organizația poate de asemenea, oricând dorește și fără a da socoteala, întrerupe furnizarea Serviciilor, sau a unei părți a lor, cu sau fără nici o notificare prealabila.

6.  Forța Majora

Organizația, nu poate fi făcut responsabil pentru nici o întârziere sau eroare în conținutul furnizat de publicațiile noastre, rezultând direct sau indirect din cauze care nu depind de voința Organizației. Aceasta exonerare include, dar nu se limitează la: erorile de funcționare al echipamentului tehnic de la Organizație, lipsa funcționarii conexiunii la internet, lipsa funcționarii conexiunilor de telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele Organizației, erorile de operare, greva, etc.

 

 

 

 

Societatea prelucrează o serie de date cu caracter personal ale Utilizatorilor, Utilizatorilor Candidați sau ai Utilizatorilor Companie (i.e. reprezentanți ai Utilizatorilor Companie, persoane juridice, sau Utilizatori Companie persoane fizice autorizate) atunci când utilizează platforma.

Aceasta politica de confidențialitate („Politica”) descrie ce tipuri de date cu caracter personal sunt prelucrate, cum sunt acestea utilizate, care sunt opțiunile dvs. în legătura cu aceste prelucrări, precum și modul în care Organizația va respecta drepturile pe care le aveți în calitate de persoana vizata conform legislației privind protecția datelor cu caracter personal, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 („GDPR”).

Înainte de a utiliza platforma www.invatameseria.ro și serviciile noastre, vă recomandam să citiți cu atenție aceasta politica pentru a înțelege cum vă sunt prelucrate datele cu caracter personal.

1. Cine este responsabil de prelucrarea datelor dvs.?

Camera de Comerț și Industrie Covasna, str. Oltului nr.17, Sfântu Gheorghe, jud, Covasna, România, este operatorul datelor cu caracter personal, conform legislației privind protecția datelor cu caracter personal inclusiv GDPR, în ceea ce privește datele cu caracter personal ale Utilizatorilor colectate și prelucrate prin intermediul platformei.
Pentru activitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal Organizația și-a desemnat nu responsabil cu protecția datelor (Data Protection Officer sau DPO) care poate fi contactat folosind următoarele date de contact:
Responsabilul cu Protecția Datelor platformei Adresa: str. Oltului nr.17, Sfântu Gheorghe, jud, Covasna, România

3. De ce vă prelucram datele cu caracter personal?

În cele ce urmează vă vom informa cu privire la scopurile pentru care colectam și prelucram datele dvs cu caracter personal, precum și cu privire la temeiul legal pentru prelucrarea datelor.

3.1.. Utilizarea Serviciilor de Către Utilizatorii Candidați

CDacă doriți să vă bucurați de toate facilitățile oferite de Platforma, trebuie să vă creați un cont de Utilizator. Contul de Utilizator vă permite să accesați o serie de Servicii dedicate Utilizatorilor Candidați cum ar fi să vă creați un CV, să aplicați la un job, să vizualizați Oferte de angajare, să contactați Utilizatorii Companie, etc. Temeiul juridic: art. 6(1)(b) GDPR – încheierea și executarea contractului.
Putem de asemenea să folosim o serie de date pe care ni le furnizați pentru a optimiza vă facem sugestii de locuri de munca sau sugestii pentru a vă completa CV-ul. De asemenea, folosim datele pe care le primim de la Utilizatorii Candidați pentru a crea facilități de filtrare a Utilizatorilor Candidați pe diverse criterii de interes pentru Utilizatorii Companie. Temeiul juridic: art. 6(1)(f) GDPR – interes legitim. Avem un interes legitim pentru a ne îmbunătăți Serviciile și de furniza sugestii / sfaturi Utilizatorilor Candidați pentru a maximiza succesul Serviciilor noastre. Totodată, dorim să asiguram un serviciu de căutare a indicatorilor cat mai eficient pentru Utilizatorii Companie.

2. Ce date prelucram?

Prelucram următoarele categorii de date cu caracter personal:
Date pe care le furnizați în mod direct
Crearea contului de Utilizator
Atunci când vă creați un cont de Utilizator, trebuie să ne furnizați o serie de date, cum ar fi nume, prenume, adresa de e-mail și nr. telefon mobil.

Datele din profilul de Utilizator înregistrat
Puteți să includeți o serie de informații în profilul dvs. de utilizator, precum și în CV-urile care fac parte din contul dvs. de Utilizator Candidat cum ar fi studiile, experienta profesionala, aptitudini, fotografii, preferințe privind locul de munca dorit, funcția în cadrul companiei (în cazul Utilizatorilor Compania), informații privind etc.

Date colectate de noi ca urmare a interacțiunii dvs. cu Platforma
Înregistrăm în jurnal informații despre când și/ sau cum vizitați sau utilizați în alt mod Serviciile noastre, inclusiv modul în care utilizați Platforma (e.g. dacă v-ați actualizat sau nu CV-ul, dacă ați dat întâlnire sau nu).
De asemenea, utilizam module cookie și tehnologii similare pentru a vă recunoaște pe dvs. și dispozitivele dvs. De asemenea, permitem altor persoane să utilizeze module cookie. Modul în care utilizam aceste tehnologii sunt descrise în Politica privind Cookie-urile.
De asemenea, când utilizați Platforma (inclusiv modulele cookie sau tehnologii similare de pe site-urile altora), primim informații despre adresa dvs. IP, locația pe baza de IP, serverul proxy, sistemul de operare, browserul web și modulele de completare, identificatorul de dispozitiv. Dacă utilizați serviciile noastre de la un dispozitiv mobil, dispozitivul respectiv ne vă trimite date referitor la locația dvs., pe baza setărilor dispozitivului mobil utilizat. Vă vom solicita să optați pentru acceptare înainte de a utiliza GPS sau alte instrumente pentru a identifica locația dvs.

4. Cui dezvăluim datele?

Putem dezvălui datele dvs cu caracter personal dacă avem obligația de a divulga datele personale în scopul conformării cu orice obligație legala sau decizie a unei autorități judiciare, autorități publice sau organ guvernamental; sau (iv) dacă ni se cere sau ni se permite în alt mod să facem acest lucru conform legislație aplicabile. De asemenea, datele dvs cu caracter personale pot fi dezvăluite terților furnizori de cookie-uri și tehnologii similare conform celor descrise în Politica privind Cookie-urile.

3.2.. Utilizarea Serviciilor de către Utilizatorii Companie

Prelucram datele personale pentru scopul gestiunii relației contractuale sau pre-contractuale, după caz cu Utilizatorii Companie. În cazul Utilizatorilor Companie (persoane fizice autorizate) temeiul juridic este: art. 6(1)(b) GDPR – încheierea și executarea contractului sau efectuarea formalităților precontractuale. În cazul datelor cu caracter personal ale reprezentanților Utilizatorilor Companie, temeiul juridic este art. 6(1)(f) GDPR – interes legitim. Avem un interes legitim să ne desfășuram în mod adecvat raporturile contractuale cu clienții noștri persoane juridice. Drepturile și interesele persoanelor fizice (i.e. reprezentanții Utilizatorilor Companie) nu sunt prejudiciate întrucât din perspectiva clientului persoana juridica, prelucrarea este necesara în contextul desfășurării relațiilor de munca / colaborare pe care aceștia o au cu persoanele fizice ale căror date sunt furnizate / asociate contului de Utilizator Companie.
De asemenea, pe baza interesului legitim, utilizam anumite date personale asociate unui cont de Utilizator Companie pentru a preveni eventualele fraude / utilizări abuzive ale facilităților oferite de Platforma Utilizatorilor Companie.

5. Cât păstrăm datele?

Păstrăm datele dvs cu caracter personal cat este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retenția datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile.
În general, Datele Utilizatorilor Candidați sunt păstrate atât timp cat acesta are un cont de Utilizator în Platforma. Datele cu caracter personal vor fi șterse dacă Utilizatorul Candidat solicita dezactivarea și ștergerea contului, sau după o perioada de minim 5 ani de la data la care Utilizatorul Candidat devine inactiv (i.e. de la data ultimei interacțiuni în Platforma).
Datele Utilizatorilor Companie (persoane fizice autorizate și reprezentanți ai persoanelor juridice) vor fi păstrate pe întreaga durata a raporturilor contractuale cu Utilizatorul Companie plus pe întreaga perioada prevazuta de lege pentru activitatea de arhivare și păstrare a documentelor financiar -contabile.
Datele aferente cookie-urilor și tehnologiilor similare sunt păstrate conform termenelor specifice setate pentru respectivele tehnologii, termenul de stocare putând fi intre durata sesiunii de navigare (pentru cookie-uri de sesiune) și o durata de pana la 2 ani (pentru cookie-uri de analiza).

3.3.. Gestiunea relațiilor cu Utilizatorii și suport

Prelucram o serie de date cu caracter personal pentru scopul gestiunii relațiilor cu Utilizatorii Platformei spre exemplu atunci când ne contactează cu diverse întrebări sau solicitări privind funcționalitățile Platformei, disfuncționalități ale Platformei sau erori. Temeiul juridic: art. 6(1)(f) GDPR – interes legitim constând în interesul nostru de a asigura servicii adecvate tuturor Utilizatorilor.

3.4.. Analize și statistici privind funcționarea Platformei invatameseria, cookie-uri și tehnologii similare

Putem folosi datele cu caracter personal pe care le furnizează Utilizatorii sau pe care le colectam în contextul utilizării Serviciilor pentru scopul efectuării unor analize și statistici privind Serviciile noastre, inclusiv a modului în care funcționează Platforma. Temeiul juridic pentru o astfel de prelucrare este: art. 6(1)(f) GDPR – interes legitim. Analizele și statisticile pe care le facem ne ajuta să înțelegem mai bine cum am putea să îmbunătățim Serviciile noastre sau funcționalitățile Platformei.
În efectuarea analizelor și statisticilor utilizam de asemenea cookie-uri și alte tehnologii similare conform Politicii privind Cookie-urile. În funcție de tipologia cookie-urilor utilizate și a tehnologiilor similare temeiul juridic este: art. 6(1)(f) GDPR – interes legitim pentru cookie-urile necesare și funcționale sau art. 6(1)(a) GDPR – consimțământ pentru cookie-urile de analiza, tracking și publicitate comportamentala.

3.5.. Apărarea drepturilor și intereselor în justiție

De asemenea, putem să prelucram date cu caracter personal pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în justiție în cadrul unei proceduri în fata unei instante, a unei proceduri administrative sau a altor proceduri oficiale în care este implicata Organizația (Temei juridic: art. 6(1)(f) GDPR – apărarea drepturilor și intereselor operatorului).

6. Ce drepturi aveți în calitate de persoana vizata?

Conform legii, vă sunt recunoscute următoarele drepturi în calitate de persoana vizata:
a. Dreptul de acces
- puteți obține de la noi confirmarea ca prelucram datele dvs. personale, precum și informații privind specificul prelucrării
b. Dreptul de a corecta datele
- puteți să ne solicitați să modificam datele dvs. personale incorecte ori, după caz, completarea datelor care sunt incomplete.
c. Dreptul la ștergere
- puteți solicita ștergerea datelor personale atunci când: (i) acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care le-am colectat și le prelucram; (ii) v-ați retras consimțământul pentru prelucrarea datelor și noi nu le mai putem prelucra pe alte temeiuri legale; (iii) datele sunt prelucrate contrar legii; respectiv (iv) datele trebuie șterse conform legislației relevante.
d. Retragerea consimțământului și dreptul de opoziție
- puteți să vă retrageți oricând consimțământul cu privire la prelucrarea datelor pe baza de consimțământ. De asemenea vă puteți opune oricând prelucrărilor pentru scop de marketing, inclusiv profilărilor efectuate în acest scop, precum și prelucrărilor bazate pe interesul legitim ai Organizației, din motive care țin de situația dvs. specifica.
e. Restricționare
- în anumite condiții puteți solicita restricționarea prelucrării datelor dvs. personale
f. Dreptul la portabilitatea datelor
- în măsura în care prelucram datele prin mijloace automate, puteți să ne solicitați, în condițiile legii, să furnizam datele dvs. într-o forma structurata, utilizata frecvent și care poate fi citita în mod automat. Dacă ne solicitați acest lucru, putem să transmitem datele dvs. unei alte entități, dacă este posibil din punct de vedere tehnic.
g. Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere
- aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor în cazul în care considerați ca v-au fost încălcate drepturile:

Autoritatea Națională pentru Supravegherea Datelor cu Caracter Personal din România

 

 

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1

cod poștal 010336 București, România

anspdcp@dataprotection.ro

PENTRU EXERCITAREA DREPTURILOR MENȚIONATE MAI SUS, NE PUTEȚI CONTACTA UTILIZÂND DATELE DE CONTACT MENȚIONATE LA SECȚIUNEA 1 (DATE DE CONTACT DPO).

De asemenea, Organizația poate fi contactata utilizând datele și mecanismele de contact disponibile în Platforma. Utilizatorii pot să își exercite anumite drepturi (drept de editare, rectificare, opoziție la comunicări comerciale sau ștergere) direct în Platforma prin intermediul setărilor din secțiunea LOGARE.